Kaartje van camera lezen, ik zie de toepassing niet op win7.

Heb weer eens wat met de windows 7, ik wil heel graag het kaartje van de fotocamera leeghalen en dat dus op de computer zetten met de bedoeling daar een cdtje van te branden.
Nu zie ik nergens die verwisselbare schijf staan!!
Als ik het kaartje erin doe gebeurt er helemaal niets, bij de XP kan je onder >start>computer. zien welke stations/ schijf er allemaal op zitten.
Bij de windows7 niet, ik heb nog een win7 en daar zie ik het ook niet bij staan.
Hoe kan ik deze toepassing opstarten?? Zien?? Gebruiken??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het programma Picasa downloaden van google en je kaartje word zo uitgelezen(trouwens een goed programma)