Probeer Internet Explorer eerst gewoon opnieuw te downloaden & installeren. Probeer ook even je browser cache & geschiedenis te verwijderen. Als dat niet werkt doe dan het volgende:

1) Ga naar Start en dan naar Configuratie scherm
2) Klik nu op Internet opties en ga naar de "geavanceerd" tab
3) Stel Internet Explorer opnieuw in

Probeer dit ook:

1) Ga naar "Gereedschappen"
2) Selecteer Internet opties
3) Klik op Connecties
4) Ga nu naar de "LAN Instellingen"
5) Verwijder het vinkje waar "Proxy server voor een LAN..." staat
6) Vink het vakje aan waar "Detecteer instellingen automatisch" staat
7) Klik op Ok
8) Herstart Internet Explorer

Als de bovenste methodes niet werken, bekijk dan even de bron.