Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Probeer Internet Explorer eerst gewoon opnieuw te downloaden & installeren. Probeer ook even je browser cache & geschiedenis te verwijderen. Als dat niet werkt doe dan het volgende:

1) Ga naar Start en dan naar Configuratie scherm
2) Klik nu op Internet opties en ga naar de "geavanceerd" tab
3) Stel Internet Explorer opnieuw in

Probeer dit ook:

1) Ga naar "Gereedschappen"
2) Selecteer Internet opties
3) Klik op Connecties
4) Ga nu naar de "LAN Instellingen"
5) Verwijder het vinkje waar "Proxy server voor een LAN..." staat
6) Vink het vakje aan waar "Detecteer instellingen automatisch" staat
7) Klik op Ok
8) Herstart Internet Explorer

Als de bovenste methodes niet werken, bekijk dan even de bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding