iPad 2 4.3.3 api error api unavailable bij Installous

Weet iemand toevallig hoe ik dit gefixed krijg?

Ik heb net via Jailbreakme.com mijn iPad 2 gejailbreakt en Installous erop gezet.

Maar nu krijg een foutmelding als ik een app download via installous: api error, api unavailable.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb de iPad al meerdere keren opnieuw opgestart en Installous verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Meer mensen hebben last van dit probleem (zie bron).
Je kunt natuurlijk altijd de jailbreak opnieuw uitvoeren en je iPad herstarten, maar ik geloof niet dat dat gaat helpen.

Dit probleem is duidelijk gewoon een bug in Installous die hopelijk snel wordt opgelost. Op dit moment worden de servers van Installous namelijk ook ontzettend veel gebruikt, waardoor het verkeer erg hoog is. Dus misschien lukt het wel als je het over een paar dagen opnieuw probeert.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110706133014AAaHTPJ

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110708070101AAM2AQi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit ligt aan Installous en zeer zeker niet aan de jb. Gewoon af en toe even proberen kan maar zo zijn dat hij het in eens weer doet, ik heb er momenteel ook last van.