Kan fifa 11 reloaded niet verwijderen?

ik kan fifa 11 reloaded via pirate bay niet verwijderen, en ik heb ook een bd-romstation ofzo, die ik wil verwijderen maar het lukt niet.. heb die bd-romstation gekregen door die download van fifa 11 reloaded via pirate bay ( dus geen cd erin gedaan )
alvastbedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als je een spel via torrents download, kun je hem niet altijd verwijderen via het Configuratie scherm.

Dus in dit geval zul je het handmatig moeten doen.

1) Ga naar Start en dan naar Computer
2) Selecteer de "C:/" schijf (waar Windows op staat)
3) Ga dan naar Program files (of Program files x86)/EA Sports. Nu zul je ergens de map "Fifa 11" moeten zien. Sleep deze hele man naar de prullenmand en verwijder hem.

Vergeet dan niet de torrent bestanden ook te verwijderen (deze staan ergens in mijn documenten).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bd-romstation is waarschijnlijk een virtuele drive van daemon tools

dat kan je instellen in daemon tools