Weet iemand waarom de tijden veranderd worden in de agenda van Microsoft als je naar een andere tijdzone overschakelt?

Hoogst irritant. Maak ik afspraken voor een maand later in New York, kom ik daar, zijn alle afspraken 6 uur verschoven. Kan iemand mij zeggen wat hier het voordeel van is? (dus niet hoe ik het oplos, maar wat de reden is van dit achterlijke gedoe). Bij microsoft geven ze niet thuis.

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb er maar weer eens mail naar Microsoft tegenaan gegooid met als onderwerp: 'onoplosbare vraag?'.
Kreeg antwoord dat ze het ook niet wisten (tenminste, die afdeling) en ze wisten niet wie de vraag wél kon beantwoorden. Kortom, ik ben bang dat ik nooit antwoord zal krijgen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

is je tijd ook aangepast toen je in newyork was ?
wat gebeurd er als je terug schakeld ? naar thuis tijd ?
capthavoc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je aangeeft dat je in een andere tijdzone zit verzet hij de klok van je apparaat, maar hij verschuift ook alle tijden van je afspraken in je agenda. Als je terugschakelt zet hij de tijden weer terug. Hoogst irritant. Ik zou zo graag weten wat het idee daar achter is. In mijn omgeving heeft niemand een antwoord...
Als het goed is volgen alle tijden, omdat datum en tijd in windows een getal is voor de komma de datum en achter de komma de tijd. De referentie is natuurlijk wel jouw systeemtijd. Die moet je natuurlijk dan wel aanpassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals ik in de vraag stel wil ik niet weten hoe ik het oplos -want dat weet ik, is alleen gedoe elke keer - maar ik wil weten wat de reden hiervan is...