Welke wordpress plugin voor facebook like is het beste? Heb er al meerdee geupload maar werken niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je zou Janrain Engage kunnen gebruiken, hier zit sharedaddy bij. Deze voegt onderaan het bericht een paar knoppen toe van twitter, facebook en mail. Zelf aan te passen wat je toegevoegd wilt hebben ;-).

Toegevoegd na 19 minuten:
Sorry, Janrain Engage is een andere plugin. Bedoelde 'Jetpack'. Janrain Engage is bedoeld om gebruikers in te laten loggen via de sociale netwerken.