Als ik een filmpje met windows movie maker bewerk klopt op een gegeven moment het gekuid niet meer.

wat kan ik doen zodat dit niet meer gebeurd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik heb geen ervaring met specifiek dat programma maar Waarschijnlijk heb je dan t beeld losgekoppeld van t geluid en ben je er vervolgens mee gaan schuiven. Wrs is er n knopje waarbij je zorgt dat ze aan elkaar blijven (meestal een schakeltje) en anders moet je voordat je gaat schuiven ervoor zorgen dat zowel t beeld en t geluid geselecteerd zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had laatst ook met dit programma problemen. Oplossing bij mij was de film opslaan als mp4 en dan opnieuw openen. Toen was het probleem bij mij raar genoeg verholpen