Wat is een goede en betrouwbare iPhone-app om decibellen mee te meten?

Mijn buren houden een feestje, maar na 2 dagen achter elkaar fulltime werken in een winkel wil ik toch wel even een goede nachtrust. Ik wil meten hoeveel decibel ze gemiddeld produceren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
itsme
12 jaar geleden
Met het meten van de geluidssterkte krijg je de nachtrust niet terug.
En het meten middels een app op je iPhone zal weinig indruk maken bij de politie. Wat wel indruk maakt is als je een goed gesprek met je buren aangaat, en heldere afspraken maakt. Zorg dat je dat goed doet, want je hebt veel te verliezen als je een slechte relatie met je buren krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is dat in hemelsnaam voor een winkel, waar je na 2 dagen al uitgeput raakt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha. De schalm in Haarlem. Een kringloopwinkel. Ik moet de hele dag meubels heen en weer sjouwen :P

Het beste antwoord

Je kunt allerlei apps proberen, maar hou er altijd rekening mee dat dit eigenlijk alleen maar 'gadgets' zijn, en per definitie niet erg betrouwbaar. Wil je echt het aantal decibels meten, kom je niet onder een echt meetinstrument uit.

je komt dan ook niet ver met je iPhone metingen bij de politie bijvoorbeeld.

Gebruik gewoon je goed verstand: Een feestje geven moet kunnen, overleg op voorhand met je buurman dat je graag goede nachtrust wilt en of ze niet te lang doorgaan met een hoog volume. Pas als ze in de nacht doorgaan met harde muziek zou je de politie kunnen bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is er maar 1, en die heet decibels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar is die wel betrouwbaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk wel, maar ik weet het niet(maar waarom zouden ze een onbetrouwbare decibelmeter maken?)
Amadea
12 jaar geleden
Heb jij een link waaruit blijkt dat er een apparaat is met die haam? Ik kan alleen een teckelkennel Decibels vinden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Typ gewoon in bij zoeken in de AppStore decibels en dan de bovenste
Amadea
12 jaar geleden
Nee, dat zegt mij niks. 'k Had de vraag niet goed gelezen; begrijp nu pas dat het niet om een apparaat gaat maar om een applicatie. Ben niet in het bezit van zo'n duur speeltje....