Hoe verander je de naam van een .PMD bestand?

PMD bestanden zijn modellen voor mmd, waarmee je mensjes kan laten dansen. Deze modellen kan je op internet downloden, maar de leuksten kan ik niet openen omdat de naam in het Japans staarden dat is niet geïnstalleerd op mijn laptop, dus moet ik de naam veranderen, rechtermuisknop werkt niet...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als je files wel kunt downloaden, kun je dan niet meteen bij downloaden een andere naam geven ?

Als het directe links zijn op de betreffende webpagina, dan rechts klikken en kiezen "link opslaan als" oid (hangt af van browser)

Als bestand al op je PC staat en je rechtermuisknop (snelmenu) niet werkt (waarom niet ?), klik dan met links op bestand (highlight) en klik dan nogmaals. Kun je dan naam niet gewoon wijzigen ? (Evt. met "del" toets oude naam geheel weghalen).