Hoe kan ik de visualisatie van winamp laten werken op alle geluiden die mijn computer maakt (dus ook youtube filmpjes etz.)

ik heb winamp en heb nu een achtergrond als visualisatie maar ik wil ook dat die werkt als ik youtube filmpjes afspeel. en op mijn ene scherm aan het game en dan op het andere scherm de visualisatie. is dit mogelijk? dus dat alle geluiden worden gevisualiseerd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Volgens mij kan het wel maar moet je je line out op op je line in aansluiten (jack-jack kabel), en hoor je dus zelf niet meer het geluid, dan zou je dus ook een jack splitter aan moeten schaffen.

Toegevoegd na 30 seconden:
Bron beschrijft hoe dat werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt het werkt echt heel goed XD even een jack-splitter halen :P.