Gratis software voor printen van labels?

Hallo,

Ik ben op zoek naar gratis software die labels kan printen. Ik heb namelijk stickervellen (type 1665201) van OfficeDepot en 160 adressen in een excel bestand.
Met de software van OfficeDepot zou ik in theorie dat bestand moeten kunnen inlezen en vervolgens een hele serie pagina's met de desbetreffende adressen op de juiste plek uitprinten. Maar dat programma pakt alleen de eerste 8 adressen (aantal stickers op een enkele vel) en daar is dus niet mee te werken.

Kent iemand andere software die ook een excel-bestand (of eigenlijk een csv-bestand) kan inlezen?

Alvast bedankt.

Tachyon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.4K

Het beste antwoord

Kan gewoon in Microsoft Word. In de link vind je een stappenplan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik weet niet precies welk programma je ervoor kan gebruiken, maar zoek is naar 'free label writer'. Dit kan eventueel een oplossing voor je vraaag zijn. Good luck.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Excel hebt, dan heb je waarschijnlijk ook Word. Daarmee kun je via Samenvoegen/Mailmerge uitstekend etiketten printen. Het gaat te ver om dat hier helemaal uit te leggen, maar kijk maar eens in Word bij Verzendlijsten.

Toegevoegd na 52 seconden:
Lees hier maar eens:
http://office.microsoft.com/nl-nl/word-help/vraagbaak-adresetiketten-in-word-afdrukken-HA001126973.aspx
bamibal
12 jaar geleden
Mogelijk is het volgende programma het proberen waard:

Import SV

Een hulpprogramma om een csv-bestand (import-csvbestand genoemd) te importeren in een ander csv-bestand (export-csvbestand genoemd). De veldnamen worden gekoppeld en de gebruiker wordt stapsgewijs door het programma geleid.
Ook te gebruiken met parameters:
- ImportCSV import-csvbestand export-csvbestand of
- ImportCSV export-csvbestand

http://www.jopsoft.nl/winutil.htm

Groet:Zoekertje