Als ik via de mail op een betreffende link wil klikken dan lukt dit niet en dan gaat dit via een ander programma. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Daarvoor is de volgende oplossing :

Start>>>Standaardprogramma's:

Als U een programma als standaard wilt instellen voor alle bestandstypen en protocollen die met dit programma kunnen worden geopend,dient U op het programma en vervolgens op "Dit programma als standaard instellen "te klikken.

Links staan dan de programma's. U klikt aan,waarmee U e-mail ontvangt/verstuurt/bewerkt en kiest het aan ,sluit af met"Opslaan" Als U graag de links wilt openen met een andere (vaste) browser,kunt U die als standaard instellen ,bijvoorbeeld Internet Explorer.

Groet:Zoekertje