Hoe speel ik FLAC bestanden met Itunes af?

Zonder te converteren graag. Hierdoor gaat er veel kwaliteit verloren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

OP deze pagina wordt het uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel erg makkelijk om gewoon een link te posten. Ik heb dat programma XiphQT gedownload en geïnstalleerd maar nu kan ik nog steeds geen bestanden met FLAC formaat aan iTunes toevoegen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de link staat 'macworld'. misschien wordt dit programma niet ondersteund door windows?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope, er is ook een windows versie. Maar ik begrijp niet hoe ik de plugin kan activeren itunes. Want als ik een flac bestand open met iTunes zie ik niet dat het bestand wordt afgespeeld en ik hoor het ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmm ja, ik had hetzelfde met flac-bestanden en een (gewone) mp3-speler. Misschien zit er een beveiliging op of is de software er simpelweg niet voor gemaakt, het is mij in elk geval nog niet gelukt om ze af te kunnen spelen. Er zijn inmiddels gelukkig wel spelers die flac en andere ongecomprimeerde bestanden kunnen afspelen, misschien ga ik daaraan beginnen :)
dan is er tenminste goed geluid op de fiets!
succes met je vraagstuk, als me nog iets te binnen schiet (of ik mijn technisch geniale kennis spreek) zal ik het laten weten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is me nog niet helemaal gelukt, maar toch bedankt voor het antwoord!