Flashplayer in Chrome doet het niet, wat doe ik hieraan?

Manueel downloaden lukt niet. Plugins uitzetten/aanzetten ook niet, opnieuw opstarten ook niet. Wordt af en toe simpel van computer, werkt nou nooit eens meteen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Als het probleem zich alleen bij Chrome voordoet (en niet in andere browsers), is het verstandig om Chrome even opnieuw te installeren. Start na het verwijderen (via Start>Configuratiescherm>Programma's en Onderdelen) wel even je pc opnieuw op voordat je Chrome weer installeert. Helpt dat niet, gebruik dan de removal tool van Adobe Flash Player om dit programma volledig van je pc af te krijgen: http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
Na het opnieuw opstarten weer installeren via deze link:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Dan moet het helemaal goed komen... Succes!
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer googel chrome eens volledi te deïnstalleren en hem vervolgens weer te installeren. Als dat niet werkt, probeer dan flash player opnieuw te downloaden.