Daar heb je een speciaal kabeltje voor nodig die je computer ingaat dmv een usb en je telefoon ingaat dmv een oplader aansluiting, zodra je dat kabeltje hebt aangesloten kun je makkelijk de bestanden van je telefoon downloaden/overzetten naar je pc.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als eigenaar van een iPhone gebruik je doorgaans iTunes op de PC om backup's te maken en om apps/contacten/muziek/foto's/video's te synchroniseren tussen je iPhone en PC. Dus ja je kunt je contacten downloaden via iTunes op de PC door een synchronisatie slag te maken, en éénmaal op de PC kun de contacten exporteren als csv, of vcard bestand.