Is er een programma waarmee ik via mijn macbook op mijn computer kan kijken en bestanden kan over zetten?

Ik heb wel eens dat ik boven op mijn computer bijv. iets met Photoshop gemaakt heb, dan zit ik beneden en wil ik door gaan op mijn Macbook. Is er een programma waarmee ik dan op mijn computer boven kan via mijn macbook om bestanden over te zetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Je kunt het heel simpel op dropbox zetten, dat is een online USB stick als het ware. Zo doe ik dat altijd tussen m'n Macbook en m'n Mac Mini.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gewoon gebruik maken van je netwerk mogelijkheden zolang de pc aanstaat.

zet je bestanden op delen en maak ook de mac geschikt om de standaard gedeeld map van je pc te vinden
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie maar ik denk niet dat dit de oplossing is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is gewoon een hele goeie oplossing, zie niet waarom dat geen oplossing is.
Ja , je zou hem kunnen aansluiten met een HD-kabel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dropbox is inderdaad een goede optie, zodoende heb je het overal waar je maar bent.. ook als je eens ergens op bezoek gaat voor meerdere dagen en je toch verder wilt met je creatie.

Dropbox is er voor Mac en voor Windows... erg makkelijk.. sleur en pleur..

Lokaal netwerk kan natuurlijk ook.. enige beperking is dan dat je het alleen in huis kunt gebruiken

Ik heb een link toegevoegd naar DropBox... ik zou zeker ff kijken.. 2GB opslag gratis.. nou daar kunnen heel veel .PSD files op :) het is een online USB stick zeg maar :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ow, als je mijn link gebruikt krijg je 256MB extra gratis :) referral link :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die Dropbox is zeker een optie. Echter, jouw informatie staat dan "ergens". (Maar dat is jouw vraag niet)
Ik zou kiezen voor een "ouderwetse" USB-stick. Tegenwoordig maar €1,00 per GB. Als thuis de stroom uitvalt of je internetverbinding slecht of niet aanwezig is, kan je "dus" altijd verder op je MacBook!