ik heb een .vob bestand maar ik kan ze niet afspelen welk programma heb ik hiervoor nodig?

ik heb een film gedownload van .avi en geconverteerd naar .vob welk programma heb ik hiervoor nodig? ik wil het ook nog op een dvd branden. hoe moet dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.1K

Antwoorden (3)

VLC Player of je doet de DVD of Blue-Ray in je DVD speler.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afspelen VLC player zoals al gezegd en om te branden CDBurnerXP of elke ander brandprogramma. Zorg dat je een VIDEO_TS en een AUDIO_TS map in de root hebt en alle bestanden in de VIDEO_TS map gooit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste lijkt mij ,om dit .vob bestand alsnog te converteren naar DIVX. (hopelijk past het bestand dan nog wel op een DVD,als U het later op een DVD brandt .

http://www.downloadfreeware.nl/download-software/Konvertor.html

Deze converter kan herkent vrijwel elk bestand en zeker deze. Nadat U dit heeft uitgevoerd is het branden een makkelijke klus. U brandt het dan met het prima en speciaal hiervoor bestemde stukje software DVD Flick . Dit is een open source project dus gratis !

http://www.dvdflick.net/download.php

Groet:Zoekertje