hoe schrijf je een kleine 2 of 3 achter een letter in word?

natuurwetenschappen: ik wil H2O kunnen schrijven in word maar dan moet de 2 wel klein zijn, hoe doe je dit? en ook een 3 a.u.b.

m.v.g.

mrboonen

Toegevoegd na 4 minuten:
het gaat hier over word 2011 op een macbookpro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
62.7K

Het beste antwoord

Ik weet niet welke versie je hebt, maar bij de nieuwste staat deze optie naast 'bold' en 'cursief' etc. !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat hier over word 2011 op een macbookpro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het bedankt

Andere antwoorden (6)

Welke word heb je? bij word 2007 moet je kijken onder lettergrootte. daar staat als het goed is X2. (die 2 is dan klein) dan kan je zo typen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je gaat naar start, klikt op alle programma's, vervolgens bureauaccessoires, dan systeemwerkset en tot slot speciale tekens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de 2 eerder gegeven antwoorden zijn alle 2 correct en veel simpeler om uit te voeren.
Maar toch bedankt voor de moeite! :) mrboonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal me er eens in verdiepen, macht der gewoonte!
Bij de nieuwste versie staat er een optie naast "bold" enzo. Die klik je aan, dan typ je de 2 of 3 en dan kan je hem weer uitklikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De manier om dit in te stellen verschilt per versie van Word. Wat je het beste kunt doen, is in Word Help zoeken naar de kreet 'subscript', dat is een letteropmaak die de letters of cijfers in een klein formaat een beetje onder de normale letters zet.
itsme
12 jaar geleden
Gebruik de toetsen
<=> of
<=>
voor superscript resp. subscript.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij invoegen en dan speciale tekens.
Je kan er dan ook een sneltoets aan geven. Bv alt 2