Wanneer komt ios 5 uit?

Ik heb een ipad 2 en heb gelezen dat de ipad 2 gebruikers hem het eerst ontvangen
Ik snap een paar dingen niet:
Wat is ios 5?
Wanneer komt ios 5 uit?
Wanneer kan ik hem krijgen? (downloaden?)
Wat kun je met ios 5?

Mvg kruimeltaart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Dat iPad gebruikers hem eerder krijgen dan andere iOS gebruikers is onzin.

Het komt in de herfst uit en is vanaf dat moment te downloaden via iTunes.

Voor wat je ermee kunt, zou ik je willen verwijzen naar m'n bronnen.

Toegevoegd na 10 minuten:
M'n 2e bron is overigens de keynote van begin tot eind, vanaf minuut 40 wordt er uitgebreid gesproken over de vernieuwingen van iOS 5.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad zo dat de ipad 2 hem eerder krijgt dat is onzin! alle idevices krijgen hem tegelijkertijd. Hij komt rond de herfst uit. ios 5 is gewoon de software die op je ipad staat. Net zoals bijv. windows vista en windows 7. Heb je nu ios 4.3.3 en ios 5.0 het z`n gewoon updates. Update kan je trouwens via itunes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon op de Apple website kijken!
www.apple.nl

Alle nieuwe mogelijkheden.
De update krijg je vanzelf aangeboden wanneer je connectie maakt met itunes
12 jaar geleden
IOS is de besturingssoftware voor de mobiele devices van Apple
tw Ipad 1-2 / Ipod touch 3 + 4th gen. / Iphone 3 - 4
Bronnen: