QuickTime Pro geinstalleerd: Hoe/waar kan ik bij het afspelen van 'n (MOV)video, het afspeelschermpje 90 graden draaien?

Dus zonder dat ik mijn laptop op z'n kant hoef te zetten :)

In de gratis 'basic' uitvoering van Quicktime kon dat niet. Maar zou in de betaalde 'Pro' versie wel kunnen! Kan 't vooralsnog niet vinden....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je een filmpje open hebt staan: ga naar venster/toon filmkenmerken. Onder het tabje beeldinstellingen/transformatie zie je ikoontjes om het filmpje een kwartsllag te roteren....

Toegevoegd na 45 seconden:
(wel eerst het videospoor selecteren)