Is er een app die elke keer een pop-up geeft bij een tweet van een bepaald persoon?

Ik wil professionele nieuwsfoto's maken. En voor een nieuwsfoto is het altijd handig als je (een van) de eerste(n) bent.

Daarom wil ik bij elke tweet van een 112-oproep of een ongeluk in Haarlem een popup ontvangen.

Dit kan door middel van RSS op twitter (p.s. weet iemand een goed account die zulke dingen over Haarlem duidelijk en snel weergeeft), maar is er in dat geval dan een app die RSS popups geeft?

Of is er een andere app die nieuwsberichten gelijk weergeeft als popup?

Alvast bedankt (vragen altijd welkom i.v.m. mijn mogelijk onduidelijke uitleg)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Tweetdeck geeft pop-ups bij nieuwe tweets.
Je kunt daar ook bepaalde columns in aanmaken van hashtags of bepaalde personen, wellicht ook van lijsten dat weet ik niet. Je krijgt dan van deze columns ook pop-ups