Kent iemand een bewerkingsprogramma?

Ik wil graag te werk gaan met explosies, etc.

Iemand een goed, gratis bewerkingsprogramma? Waar explosies bijzitten?

Toegevoegd na 4 uur:
Voor filmpjes op YouTube.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Ben je een terrorist of van plan het te worden? Of zoek je werk in de vuurwerkbranche?

Ga eerst eens bij het leger zou ik zeggen; explosies zat daar.
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
Hahaha, ik heb ook lol! Volgende keer ff erbij zetten lijkt me wel nuttig.
De explosieven opruimingsdienst heeft er vast wel een programma voor, maar dat is niet vrij verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alleen de geluiden van explosies wilt bewerken dan kan ik je Audacity (gratis) aanraden, de geluiden kun je op internet zoeken als je termen als SFX of Sound Effects gebruikt.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sony Vegas (gebruik ik zelf ook, topprogramma) en Adobe after effects.. er zijn veel meer maar dit zijn de beste vind ik.