HELP over 2 weken moet ik een film hebben waarin geschoten wordt. kent ie mand een schiet programma.

ik gebruik pinnacle studio 12 voor het knippen en overgangen... maar daar heb ik geen mogelijkheid om schiet-effecten in te zetten...

Toegevoegd na 1 uur:
Die je gratis kunt downloaden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Hier iemand die het in pinnacle voor elkaar heeft gekregen, in de comments vraag iemand hoe het gedaan is en die krijgt uitleg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt het is gelukt voor het cijfer heb ik een 8,5.
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Andere antwoorden (3)

Once upon a time in the west
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat over een zelfgefilmde film, niet eentje die al bestaat xD
Annswers
12 jaar geleden
Oh zo verkeerd begrepen, thanks!
Dag Noorderlicht,

Voor elk probleem is een oplossing. Dus bij deze. :)
Je kan het eens proberen met het professionele pakket van Adobe. Je kan even googlen op Adobe After Effects CS5 en eze software downloaden en installeren.

Vervolgens kijk je eens rond op YouTube met de zoekopdracht Bullet hole tutorials after effects :) en je zal zien. Er zullen heel wat tutorials tevoorschijn komen hoe je zoiets kan maken.

Veel succes nog :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Godfather