Ik heb 'n windows7 home premium .Ik wil mijn windows live ail vervangen door windows mail .Weet iemand hoe ik het moet doen. het is 'n 64bits

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb 'n M vergeten met typen. windows live ail moet zijn: windows live mail . Ik weet niet waar ik windows mail kan downloaden. En of mijn pc het accepteert.Waar moet ik het vandaan halen?Ik heb geen windows mail op m'n nieuwe pc. Dus ik kan het dus ook niet starten en instellen. Op die nieuwe heb ik alleen windows LIVE mail. En daar wil ik vanaf en vervangen door Windows Mail.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan gewoon je windows mail starten en instellen en voortaan gewoon die gebruiken.

Of zoek je uitleg hoe je je windows mail moet instellen?

In principe moet je gewoon de stappen doorlopen als dat wordt gevraagd. Als het een hotmail/live/msn emailadres is stelt ie het automatisch voor je in, als je je gebruikersnaam en wachtwoord weet.

Toegevoegd na 6 uur:
Windows mail kan je vinden in c:\program files\windows mail\winmail

Doe rechtermuisknop hierop en klik met links op: kopieren naar bureablad om hem op je desktop te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vondan , allereerst bedankt voor je antwoorden.Ik heb gedaan wat je zei in toegevoegd.het pictogram staat er nu, maar er gebeurt helemaal niets als ik het open.ik krijg 'n schermpje met: kan de uitgever niet bevestigen.als ik op uitvoeren klik gebeurt er niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Op mijn nieuwe laptop zit Windows LIVE Mail, maar ik zou graag terug willen naar Windows Mail. Als ik kijk bij c:\program files\windows mail\winmail, dan merk ik dat "winmail"er niet bij staat. Dus ik kom niet verder. Is Windows Mail nog ergens te downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'n kennis heeft misschien 'n oplossing. Als je bovenaan de pagina op berichten drukt/bericht verzenden etc. kan je daar m'n ema vragen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemd, hij hoort er standaard te zitten. Ik zal later een linkje plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier een linkje van Windows Mail van een verse Vista installatie: http://dl.dropbox.com/u/7309260/Windows%20Mail.zip
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PS. kopieer de inhoud van deze windows mail in c:\program files\windows mail\winmail en maak een snelkoppeling van winmail op je bureaublad. Als het goed is moet het dan werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je wel voor al je moeite. Het is me nog steeds niet gelukt .vriendelijke groet Yann