gedownloaded progamma verwijderen ?

hoe verwijder je best het programma "4shared" van je
harde schijf of van je computer ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ga naar configuratiescherm->dan naar programma en onderdelen->dan klik je het programma aan en dan op verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste werk,
dit heb ik uitgevoerd, maar op een bepaald ogenblik zegt ie dat er ergens nog een venster actief is en dat ik dat eerst moet afsluiten, maar ik weet ook niet waar ik dat "venster" openstaan heb !!!alles is afgesloten en het enige venster dat "openstaat" is dat van het programma zelf waar ik 4shared mee wens te verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een kijken onder in je werkbalk of daar het tekentje staat van dat programma.Het kan zijn dat je pc het automatisch opstart als jij je pc aanzet.
Dan moet je eerst dat tekentje aanklikken en op sluiten/close drukken en dan beginnen met verwijderen.
Kijk wel goed onderin je balk want die kun je met het pijltje naar links nog uitschuiven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja bedankt, heb nog een mail gekregen van deze site met de vermelding van hetgeen volgt.... PLEASE NOTE: You have to log into your free account at least once per 30 days. Failing this, your free account and all your files will be automatically deleted! In this case, lost information can not be restored. Please don't forget to visit your account every 30 days.
Thank you for using our service.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met andere woorden als je 30 dagen niet inlogt wordt je account verwijderd maar het programma denk ik niet want dat heb je gedownload op je pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jouw uitleg bij je tweede reactie werkt wel degelijk,....is intussen geslaagd, war voor dank en en + 5

Andere antwoorden (2)

Of
Confrontatie scherm
Software
En dan dat programma zoeken en met rechter muisknop op verwijderen klikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dergelijke hardnekkige programma''s zijn te verwijderen met REVO Uninstaller FREE

www.revouninstaller.com/start_freeware_download.html

Zet bij het verwijderen op ""medium"" volg de aanwijzingen op en vergeet ook niet om alles,wat U van dit programma aan te vinken als verwijderen (naar prullenbak) Als er staat "" voltooien"" is dit gedeelte klaar. Hierna opent U de prullenbak clickt op CTRL A

Nu drukt U op SHIFT Delete en bevestigt met JA .

Groet:Zoekertje