Muziek synchroniseren iPhone

Ik heb zojuist 3 nieuwe cd's in mijn Itunes bibliotheek gezet en heb al 10x gesynchroniseerd, maar de nieuwe cd's komen niet op mijn iPhone te staan. Ik heb ingesteld 'gehele muziek bibliotheek' en dan synchroniseren. Ik doe het al jaren zo, maar nu lukt het niet meer. Wat kan het zijn?

Toegevoegd na 10 minuten:
Als ik in Itunes kijk bij de lijst 'onlangs toegevoegd' dan staan de cd's er wel bij. Maar op mijn telefoon staat 'onlangs toegevoegd' niet meer in de lijst van 'onlangs afgespeeld', '25 meest afgespeelde' etc. De liedjes staan écht niet op m'n iPhone, zo raar!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Op iTunes staat toch ergens de cd die je in je computer hebt gedaan 'bijv. Ik heb mirage van armin van buuren' staat er boven afspeellijsten 'mirage' dan maak ik even een afspeellijst en sleep ik de nummers uit Mirage naar die afspeellijst. Als hij klaar is met importeren staan ze in je muziek, en kan je synchroniseren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Is je iPhone niet gewoon vol?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb nog 4 GB over :)
Als je een cd wilt toevoegen aan iTunes, kun je dit het beste doen door de cd te importeren via iTunes.
Ik las in een reactie op een ander antwoord dat je de bestanden naar iTunes hebt gesleept.
Dan is er een kans dat ze het verkeerde bestandsformaat zijn.
Dan worden ze op de pc wel afgespeeld, maar kun je ze niet overzetten naar de iPhone.

De oplossing is dus om de bestanden weg te gooien en dan iTunes zelf de cd te laten importeren, dan werkt het wel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik had zelf ook eens dit probleem met een midi bestand. Op de pc werkte hij perfect, maar met geen mogelijkheid kreeg ik het op mijn iPod Touch.
Kimath