Wat is goede, eenvoudige, (bijna) gratis synchronisatiesoftware?

Ik zoek synchronisatiesoftware. Ik heb een poos Allway Sync naar alle tevredenheid gebruikt, maar die begint nu te zeuren dat ik een pro-versie moet kopen, omdat ik volgens hem teveel bestanden synchroniseer.

Wat ik dus zoek, is eenvoudig te gebruiken, goedkope dan wel gratis synchronisatiesoftware. Het liefst moet ik meerdere jobs kunnen definiëren, die ik dan steeds met een druk op de knop kan uitvoeren. Wat filters erbij om het een en ander van synchronisatie uit te sluiten zou ook fijn zijn. Liefst eerst een analyse, waarbij de gewijzigde/nieuwe bestanden in een overzicht worden geplaatst en daarna de mogelijkheid tot synchronisatie daarvan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (4)

Ik vind WinMerge prima werken. Is gratis en biedt heel veel mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik de screenshots bekijk, is het erg moeilijk een overzicht te krijgen van wat er nieuw, veranderd en gewijzigd is. Je ziet wel een lijst van alle bestanden, maar dan moet je zelf al die bestanden langs gaan om te kijken wat ermee is gebeurd. Of heb ik een screenshot gemist?
Dyrsync Pro is perfecte open Source software !

http://www.dirsyncpro.org/download.html

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer deze eens:

http://synkron.sourceforge.net/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Syncback op mijn server (server 2003 advanced) ( om te backuppen op mijn backup server) en het is een geweldig programma... je kunt meerdere taken toevoegen, en ook verschillende locaties, zelfs over het netwerk.. een aanrader als je het mij vraagt!

Ik heb een link toegevoegd naar de downloads pagina...