Hoe bedoel je update? Alle gegevens zijn altijd up to date van de ING via je Iphone

Toegevoegd na 22 minuten:
Mochten er nieuwe updates komen, dan houdt de ING je automatisch op de hoogte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zul je aan de ING moeten vragen, want daar kunnen wij het antwoord niet op weten. Ze zijn te benaderen via https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/contact/u-heeft-een-vraag-of-klacht/u-heeft-een-vraag-of-klacht.aspx
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenzij iemand bij de ING werkt hier ;-)