Kan je op een gewone laptop waar eerst windows vista op zat de apple software installeren? Kan je dat ook doen op een tablet?

Kan het ook op een tablet? dat je een soort van ipad hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Nee als je dat al moet vragen dan kan het niet. Het kan wel met een hack op je laptop, maar daar wil je niet aan beginnen. Op een tablet kan het al helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het kan wel met hackintosh maar daar moet je niet aan willen beginnen het loopt grotendeels uit op teleurstelling en frustratie 1 foutje en je kan weer helemaal opnieuw beginnen
en voor prestatiesverbetering hoef je het zeker niet te proberen.

leuk als experiment maar niet voor een werkend systeem
capthavoc
12 jaar geleden
Het operating system van Apple is
Vond het volgende:
"OSX kun je zonder met multiboot te klooien draaien, middels VMware. voordeel van vmware is dat ie OSX niet emuleert maar gewoon alle threads native via de processor laat lopen, waardoor er bijna geen vertraging optreed. Ik heb het ook zo gedaan en ik ben er nog steeds erg tevreden over."
(klooien zijn niet míjn woorden)

Toegevoegd na 50 seconden:
Het operating system van Apple is OSX.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is OSX86... maar dat is erg lastig als je niet bekent bent met deze manier van computer gebruik.. ik heb een tijdje een HP computer op OSX86 gedraaid.. en het werkt, maar voor het goed liep was ik een nacht verder... dit is via diverse kanalen te krijgen.. en is een grote community...

Kijk eens op marktplaats, een Mac G5 is helemaal niet zo duur meer... en oke, ze zijn ouder, maar ik heb zelf een Powermac G5, en kan alles wat ik wil ( en ik ben geen gamer, meer video bewerking en dergelijke) prop er 4GB geheugen in en je hebt een machine die nog wel ff mee kan, budget maccen zou ik zeggen LOL