Door in iTunes aan te vinken dat hij de contacten tussen iPhone en Mac moet synchroniseren. Dit kun je vinden bij de instellingen van je iPhone in iTunes op je Mac, dus sluit je iPhone aan en klik in de linkerkolom op je iPhone.

Daar kun je allerlei synchronisatieinstellingen instellen, waaronder de contacten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hmm waarschijnlijk door te synchroniseren met iTunes op je iMac
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chorro heeft het idd bij het rechte eind
extra tip :
als je bijv in Ical ( op je Mac of Iphone ) iets toevoegt kun je dit ook synchroniseren en ook als je op een datum in een e-mail rechts klikt kun je de gebeurtenis zo in Ical of je contacten plaatsen
Bronnen: