Bestaat er zoiets als iWeb van Apple voor Windows? Gratis?

Mijn moeder heeft een website. www.designlw.nl en ik wil ook een website, op zo'n software programma maken. Bestaat er een software programma dat gratis is en de mogelijkheden van iWeb van Apple heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Je kan degene op deze site proberen ik weet niet of ze allemaal gratis zijn. Roemer http://blogs.sitepoint.com/free-web-design-apps/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel providers bieden ook al website templates met software aan. Kun je al heel snel aan de slag, maar dan moet de website wel bij hun gehost worden natuurlijk :)

Zie bv deze:

https://www.networksolutions.com/create-a-website/index.jsp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iweb is geweldig.. als je een Mac hebt...
Op windows zal er wel wat zijn, maar of het precies zo is zou ik niet durven zeggen...

Probeer eens Dreamweaver.. is ook een vrij makkelijk programma, en is een zogenaamd WYSIWYG programma (What You See Is What You Get)