Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kan er allemaal gebeuren als je windows illegaal download?

ik ken iemand die heeft windows 7 illegaal gedownload maar wat kan er gebeuren hij kan wel updates installeren hij kreeg inderdaad ook zo melding dat win7 illegaal is dat had hij weggehaald toen stond er dat ie in een paar dagen windows moest activeren hij crackte het met 7 loader maar, kunnen hackers je pc nu binnendringen ofzo als je het illegaal download? of iets anders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Of ze ineens je pc binnen kunnen dringen weet ik niet. Het is natuurlijk mogelijk als je een hele verkeerde windows 7 download of gewoon zo een virus waarmee je computer overgenomen kan worden op je pc hebt staan. Maar over het algemeen gaat het meestal wel goed met een illegale versie maar krig je met bepaalde updates problemen omdat ze er ook updates doorheen gooien om je windows te checken of die wel legaal is, zo hebben ze ook updates om illegale versies te 'verpesten'.
Ik heb nu al meerdere malen meegemaakt dat mensen bij me broer komen om hun computer/laptop te maken omdat ze dus de updates automatisch downloaden en op een gegeven moment hun besturingssysteem het niet meer deed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er kan niets gebeuren, spreek uit ervaring :-) Ik download alles wat los en vast zit!

Het enige wat kan gebeuren is inderdaad die melding dat het geen legale versie is. Verder doet alles het en kun je alles mee doen.

Tuurlijk kunnen hackers in je computer komen, daar zijn het hackers voor. Daarvoor moet je een goeie beveiliging op je PC hebben! Dat heeft overigens niets te maken met illegaal downloaden - ook als je dit doet kunnen ze je hacken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er gebeurt niks als je nu

win 7 download installeert is het meestal al gecracked dus krijg je geen meldingen kan je ook gewoon updaten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bill gates rent achter je aan en probeert je koekjes te verkopen..
nee grapje, in het ergste geval moet je het opnieuw instaleren.
qua hacken kan het idd zijn dat er iest in je windows zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding