hoe speel ik een MKV-Bestand af, met welke media player?

Quicktime, winamp en windows mediaplayer werken niet, gaat over een blu ray film 1080p.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
6.5K

Het beste antwoord

vlc mediaplayer speelt veel bestanden af, voor download zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat je de download link erbij hebt gedaan heb jij het beste antwoord want die had ik wel nodig!, werkt nu. Thanks. MysteryGuitarman.

Andere antwoorden (4)

Dit kan je met vlc mediaplayer afspelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou VLC-mediaspeler eens proberen, die speelt bijna alles af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download en installeer FFDshow, gratis te downloaden van het net. na installatie zal alles gewoon werken in mediaplayer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast VLC kan je ook het K-Lite Codec Pack downloaden. Dan kan je elk videobestand afspelen.