Ik heb geen verbinding binnen LimewirePlus, en Winzip kost geld (meer uitleg bij beschrijving)

Ik heb hier ook ergens op deze site gelezen dat Winzip niet deugd... In ieder geval heb in geen verbinding binnen Limewire Plus, in heb wel al gnutella.net gedownload maar kan het niet openen. Dit is allemaal nogal vaag, heeft iemand misschien tips, een andere manier of gewoon een heel ander programma (dat niks kost en betrouwbaar is) (sorry, beetje een open vraag maar je weet wat ik bedoel)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Vanwege de auteursrechtelijke bescherming van producten (download) is door de rechter bepaald dat er geen doorgifte van illegale downloads meer mag plaatsvinden via LimeWire.
Persoonlijk denk ik dat FrostWire een goed alternatief is.
Eigenlijk een copy van LimeWire.
Ik zie verder geen relatie met Winzip. Maar dat is reeds in de reacties benoemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je bedoeld om liedje etc. Te downloaden raad ik je youtube converter aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm
Wat heeft WinZip met Limewire te maken?
Bedoel je dat je een programma'tje zoekt waarmee je ge-zipte bestanden kunt openen? Kijk bijvoorbeeld eens naar onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik voor muziek downloaden het gratis programma mediafire.
Het ziet er bijna precies hetzelfde uit als limewire maar ik heb altijd verbinding en bij limewire had ik dat nooit.
Mediafire is niet erg handig voor films downloaden want dat gaat sloom en je hebt kans op virussen.
Bij muziek heb ik nog geen last gehad van virussen.

Succes 