Hoe gaat de Avira Antivir Guard weer aan?

De Guard blijft staan op 'Stopped'. Ik heb hem al geprobeerd aan te zetten d.m.v. Avira te openen, maar dit werkt ook niet. De paraplu blijft gesloten. Wat kan ik doen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Kijk of alles up to date is en of er geen hogere versie avira is en misschien als je een betaalde hebt is de abonnement afgelopen... ik had ook avira had er ook kleine problemen mee en toen hoorde ik dat begin dit jaar een nieuwe gratis antivirus programma te downloaden was en die werkt veel beter en beveiligd veel meer hier heb je een link met een introductie video http://download.cnet.com/Avast-Free-Antivirus/3000-2239_4-10019223.html?tag=mncol;1

Toegevoegd na 1 minuut:
Kan ook misschien een probleem zijn met de firewall maar als ik jou was zou ik overstappen heb ik ook gedaan ( ook effe gezocht naar een betere en toen vond ik deze)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Opnieuw opstarten al geprobeerd? En als dat niet werkt misschien opnieuw installeren.