Ik heb nu een nieuwe computer met windows 7 maar kan met de bestaande java programma`s geen zylom spellen spelen heeft iemand een oplossing hiervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je de spellen niet kunt starten dan kan het zijn dat je java niet hebt geïnstalleerd, of dat je niet de juiste versie gebruikt, of dat je in je browser instellingen hebt staan dat java niet uitgevoerd mag worden.
Hier volgt een stappenplan:
Stap 1
Controleer hier of je Java op je pc hebt

http://www.java.com/nl/download/installed.jsp?detect=jre&try=1

Stap 2
Download hier de laatste versie van Java

http://www.java.com/nl/

Stap 3
De beveiliging van je browser correct instellen.
Internet Explorer
Open Internet Explorer en klik op "Tools" of "Opties" of het icoontje met het tandwieltje in de menu balk bovenaan.
Klik op "Internet Options" of "Internet Opties".
Klik op het tabblad "Security" of "Beveiliging" en klik op "Custom Level" of "Aangepast niveau".
Scroll naar het kopje "Scripting" of "Scripts" en vink "Enable" of "Toestaan" aan bij "Scripting of Java applets" of "Uitvoeren van Java Applets".
Firefox
Open Firefox browser klik op "Tools" of "Extra" in de menubalk.
Klik op "Options" of "Opties".
Klik op het tabblad "Content" of "Inhoud"
Vink de optie "Enable Java" of "Java inschakelen" aan, en sla de instellingen op.
Safari
Open Safari en klik op "Preferences" of "Bewerken > Voorkeuren" in de menubalk.
Klik op het tabblad "Security" of "Beveiliging".
Vink de optie "Enable Java" of "Java activeren" aan.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verwijder JAVA en probeer een andere versie, dit wil nog wel eens werken.