wie weet er een goeie en gebruiksvriendelijke Servicedesk tool/helpdesk applicatie

we moeten op school een Servicedesk tool zoeken en gebruiken.

de tool moet de volgende informatie kunnen rapporteren:
• Een overzicht van de apparatuur die binnenkort vervangen moet worden.

• Het aantal openstaande klachten en wijzigingsvoorstellen.

• De opgetreden klachten in apparatuur en software per soort en merk.

• Een overzicht van de werkzaamheden per technicus.

de volgende tools mogen niet gebruikt worden:
* Sysaid
* Spiceworks
* Issuetrak
* ManageEngine

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Groetjes, E.

Weet jij het antwoord?

/2500

Kijk eens naar Topdesk. Wordt veel gebruikt. http://www.topdesk.com/nl/home/

Wat erg goedkoop is is : Supportdesk. Wij werken ermee op het werk en je kunt het zo uitgebreid maken zoals je zelf wilt. Echt een super goede tool om alles in bij te houden qua calls en dergelijke. Zelfs je CMDB kun je eraan koppelen, of een eigen cmdb erin maken!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100