Bestaat er een plug-in voor firefox dat als je iets intypt, en je bent er al eens geweest, dat hij het automatisch invult? Zie extra uitleg.

Bijvoorbeeld; ik ga regelmatig naar google. Ik wil dan niet de heletijd google.nl in typen, of met mijn pijltjes naar onder klikken. Google Chrome heeft dit al, is er ook zoiets voor firefox.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

U heeft geen plug-in nodig Dat kan rechtstreeks.... Lees dit artikeltje eens.

Bronnen:
http://support.mozilla.com/nl/kb/Formulier...

In FF kun je het onder Beeld, Werkbalken instellen Vink Navigatiewerkbalk aan en rechtsboven naast je Browserbalk zie je een Googl invulveld. Deze kun je zelf ook nog aanpassen en uitbreiden met andere zoekmachines zoals Marktplaats en Bol.com bv. Je kunt dus gewoon terwijl je op Goeivraag.nl surft het icoontje wijzigen in MP/Bol en dan een zoekopdracht invoeren op Marktplaats/Bol.com. Als je dan ook ingesteld hebt dat alle zoekopdrachten in een nieuw tabblad verschijnen ben je helemmal klaar.Ergo Ff is gewoon de beste Browser die er is.

Bronnen:
hersenpan

Er bestaat geen plug in voor automatisch aanvullen. Gebruik anders is internet explorer als je niet weet hoe internet werkt. Dit is een standaard optie.

Bronnen:
www.fuckinggoogleit.com

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100