kan je met powerpoint 200 een aftiteling maken?

zo ja, hoe dan, jeweetwel zo'n aftiteling als in een film.

Toegevoegd na 1 minuut:
200= 2007

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.3K

Antwoorden (2)

Het kan wel, maar de mogelijkheden zijn erg beperkt. Je kunt een tekstvak met een animatiepad over het scherm laten lopen. Nadeel is dat je geen tijdsduur kunt instellen. je kunt kiezen uit vijf verschillende snelheden, waarbij zelfs de langzaamste nog erg snel is. Naarmate de aftiteling langer wordt, zal deze ook sneller over het scherm lopen.

Wanneer het speciaal in PowerPoint moet, dan zou je kunnen proberen de aftiteling in flash te maken of eventueel in een videobewerkingsprogramma. Dit bestand kun je vervolgens op een dia zetten en automatisch laten afspelen zodat je toch een aftiteling hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even vooraf PowerPOint is een presentatie programma.
HIer worden d.m.v. dia's presentaties gemaakt die per dia of in de dia per regel, foto enz ook weer een animatie kunnen krijgen.
Als met een aftiteling dan bedoeld dat aan het begin of aan het einde van de presentie een opsomming word gegeven van onderwerpen of medewerkenden, zul je dat in de eerste of laatste dia moeten regelen. Misschien moet je een filmpje maken met de hierin voorkomende aftiteling met bijvoorbeeld windows movie maker en dan in de laatste dia een hyperlink naar dat filmpje maken. Je kunt natuurlijk proberen om de aftiteling te maken in de laatste dia en deze door een animatie per tekstregel laten lopen.
MOet natuurlijk wel passen in de dia en leesbaar zijn tijdens de presentatie
FRank