Ik heb problemen met het geluid van Ulead VideoStudio 10

Ik heb het progamma Corel Ulead VideoStudio 10 Plus gedownload, maar ik heb geen geluid bij het afspelen van video's in dit programma. Misschien een oplossing. Ik zou steeds opschrijven wat ik heb geprobeerd.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb Windows Vista
Ik heb geen geluid bij voorbeeld, noch wanneer te bewerken noch wanneer het afgemaakt is.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb gewoon geluid op de PC. iTunes doet het, Windows Media Player doet het en die irritante stem van avast! doet het.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K
capthavoc
13 jaar geleden
eerste vraag is het bij het openen van de video die je wilt editen ?
of de afgemaakte video ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allebei
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor videobestanden zijn het precies? Komen ze direct van een camera of zijn het gedownloade filmpjes in een exotisch formaat? Dus is het MPEG .avi(divx/xvid) of .M2TS (AVCHD).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze komen van mijn camera met DV, deze heb ik eerst op mijn PC gezet en daarna in het programma geïmporteerd.

Antwoorden (1)

Hallo

Volgens mij zou Uw videokaart niet compatibel kunnen zijn met dit software pakket. Ik heb eens rondgesnuffeld op Internet en daar stond het volgende :

Minimum requirements :

Windows-compatible sound card (multi-channel sound card for surround sound support recommended)

Kortom ,ik ben op zoek gegaan naar een support-oplossing en die kunt U op de onderstaande pagina vinden. Vóórdat U dit gaat downloaden/installeren lijkt het mij verstandig om - nu het nog nét niet te laat is,want Vista wordt niet lang meer ondersteund door Microsoft- ALLE SP's op te gaan halen,om later niet nóg eens met dergelijke problemen als deze geconfronteerd te worden. (hopelijk bent U nog niet te laat)

Als U op deze pagina naar beneden scrollt,staat de VIJFDE van onderen het support pakket om ( hopelijk) Uw product beter te laten functioneren.

http://www.corel.com/servlet/Satellite/nl/nl/Content/1164926747575

Groet:Zoekertje