Ik heb een USB Video DVD maker gekocht van Coral. Maar ik krijg hem niet aan de gang. Overzetten ,analoog, video naar DVD

Het is een USB stick met drie aansluitingen. Rood, geel en wit. Ik heb alles volgens het boekje geinstalleerd. Het programma start goed op.
Op een gegeven moment krijg ik het bericht "geen TV tunerkaart gevonden" En daarna kom ik niet meer verder.
Heeft iemand ook zo'n apparaat of weet wat er aan de hand kan zijn? Graag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Probeer eens een andere USB-poort en herstart de computer.De computer moet de stick gaan herkennen als videoapparaat als de driver goed geïnstalleerd is.Meestal moet je bij het programma bovenin het venster op een balkje klikken.En dan moet het videoapparaat zichtbaar zijn.En dan moet er een venster openen waarin je het beeld van de videorecorder kunt zien.Heb hier zo'n zelfde apparaat van pinnacle,maar die werken allemaal op hetzelfde principe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arie bedankt voor je antwoord.
Ik heb het hele spul opnieuw geinstalleerd. Ik heb nu vinkjes staan bij, deze computer, webcam en tuner/capture kaart.
Nu het volgende fenomeen, als ik op tuner/capture kaart klik komt hij tevoorschijn en tegelijk staat de cursor vast.
Kan dus niets instellen. Moet de computer echt opnieuw starten. Contr.Alt,delete helpt zelfs niet.
Wat nu. Nog een prima idee voor handen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan als het een jonge snelle pc met veel geheugen met USB2 poorten is.Anders kan het misschien een conflict kan zijn met de webcam.Videobewerking vraagt namelijk veel snelheid en geheugenvan je computer.Dus is het de bedoeling dat dit soort apparaten op USB2 aangesloten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
check bij de maker van je hardware of er betere/nieuwere drivers zijn voor jouw OS
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het apparaat gewoon terug gebracht. Probleem opgelost, alleen nog steeds geen DVD's met oude beelden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arie, succes en nogmaals bedankt.