Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Outlook Express start niet meer op, hoe kan dit?

Als ik mijn Outlook Express wil openen komt er eerst het normale blauwe scherm, maar daarna gebeurt er niks meer.
Na ongeveer een min. dan komt er een fout melding met:
Kan Outlook Express niet starten omdat er nog een andere sessie van Outlook Express op de computer wordt uitgevoerd. Meld u af bij Windows en start Outlook Express opnieuw op. Als het probleem zich blijft voordoen, moet u uw werk opslaan en de computer o.

Daar stopt het bericht, waarschijnlijk meot het zijn: en de computer oPNIEUW OPSTARTEN.

Dit heb ik al gedaan maar werkt niet.

Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Helpt het als je ctrl+alt+del en dan outlook.exe beeindigt, en daarna nog een keer probeert outlook te starten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij taakbeheer (ctrl+alt+del) staat Outlook niet eens bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
outlook express heet ook geen outlook.exe maar msimn.exe. Dus daar moet je naar zoeken bij taakbeheer :) Op zich wel een goede tip hoor, inderdaad zoek nog eens in taakbeheer maar nu naar msimn.exe. De "grote" outlook van office heet overigens wel outlook.exe (of outlook10.exe) maar die draai je niet... :)
Welke windows versie heb je?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows XP
hoi maurickjanssens,

tsja, er zal wel ergens een bitje zijn omgevallen.
dan is het maar te hopen dat je een backup hebt.
ik maak maandelijks ene backup, dat ben ik pas gaan doen nadat ik ook dikke stront had meegemaakt.

hopelijk is er nog wat te redden, regelmatig backuppen is het devies.
veel suc6, groeten, Dré
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding