hoe kan ik 2 dezelfde powerpoint bestanden naast elkaar openen?

dus dat dezelfde presentatie 2 keer open staat. als ik de powerpoint nu nog een keer opent springt hij vanzelf naar het bestand wat al open stond. Ik heb windows 7 en powerpoint 2007. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.4K

Het beste antwoord

http://www.sunbeams.be/download/PPSFix_2_1.zip

Hopelijk lukt het hiermee wel.
Open dit programma U ziet 4) Vervolgens ziet u onderin het scherm twee opties staan, waarvan de eerste is aangevinkt. De tweede (.PPT) mag u aanklikken om deze ook aan te zetten;
5) Klik vervolgens op de knop “Fix”;
6) Sluit het programma nu af. Start uw PC opnieuw op en vanaf dat moment zou alles weer normaal dienen te werken.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het bestand nogmaals opslaan onder een andere naam, en dan de twee bestanden naast elkaar openen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover ik weet is dat de enige manier, tenzij het bestand op een netwerkschijf staat en je twee aparte computers kunt gebruiken. Dan kun je het één keer gewoon openen en één keer als read-only. Die tweede computer zou je trouwens ook op je eigen computer simuleren als virtual machine. Maar daar heb je aparte software voor nodig, en misschien is dat een wat rigoureuze oplossing. Waarom is het niet mogelijk hetzelfde bestand onder twee namen (bijvoorbeeld bestand1.ppt en bestand2.ppt) op te slaan?
Eerst twee keer powerpoint (de applicatie) opstarten en vervolgens in de 2 geopende applicaties apart via het menu de bewuste presentatie openen.