Hoe los ik dit email probleem op ?

als ik bij windows live mail een link aan wil klinken krijg ik de volgende foutmelding: toepassing niet gevonden en krijg ik dus de bedoelde pagina niet op mijn scherm

Toegevoegd na 2 uur:
als ik bv de link van goeie vraag wil klikken krijg ik in venster: "toepassing niet gevonden" de melding: goeivraag.nl/vraag/los-email-probleem.161403#766202#&from=email&source verder kan ik het niet lezen en het is bij iedere mail anders. dat is gekomen nadat ik de nieuwe versie van firefox had gedownload, dusheb ik de versie weer verwijderd maar toch blijft deze waarschuwing verschijnen en dat is bij iedere mail waar een link bij is. een screenshot lukt ook niet meer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Probeer dit even:

1. in IE: extra - internetopties - tab programma's, IE als standaard instellen
2. Start - Standaardprogramma's - Uw standaardprogramma's instellen - Internet Explorer -> Dit programma als standaard instellen

Dan je pc opnieuw opstarten en dan zou het weer moeten werken. Als dat niet zo is, dan kun je dit nog proberen:

Start - type: cmd en geef de opdracht
regsvr32 urlmon.dll

Als het goed is zie je nu een venstertje met 'geslaagd' verschijnen.

Een andere mogelijke oplossing....
heb ik niet voor je.

Succes!
Pieter2011
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

CTRL + muisklik?
Link kopieren en in explorerbalk plakken?

Anders even een screenshot geven van de foutmelding. Dit is wel heel kort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doet hij dat bij alle links in alle mailtjes?
Dan kan je ook rechter muisknop doen op de link.
Vervolgens zie je staan ''webadres:''
En dan kan je de link kopiëren en plakken in je adresbalk van je browser.

Doet hij dat bij 1 mailtje? Dan is mogelijk de link gewoon niet goed, en kan je de mail beantwoorden om te vragen of de afzender nogmaals de juiste link wil sturen.

Toegevoegd na 2 uur:
Heb je al op een andere gebruikersaccount getest of hij nog steeds problemen heeft?
Misschien helpt het om een andere account aan te maken.

Anders kan het misschien helpen om firefox toch weer opnieuw te installeren.
Of kies anders voor een van de vele andere browsers.

Verder wil ik je zeggen dat je 2 soorten links hebt.
Een link die open en bloot staat: http://www.goeievraag.nl
En een link die verborgen is achter een stuk tekst.
Dan staat er bijvoorbeeld: klik hier om dat en dat te zien.
Heb je het bij allebei de soorten links? Of bij 1 van beide.

En als je geen screenshot meer kan maken, dan ligt het denk ik toch echt aan je systeem, en niet aan de browser.