Diskkloon programma voor windows

Wie weet een goed en makkelijk programma om de ene externe schijf te klonen naar een andere, voor Windows?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Een goed programma om te klonen en images te maken is Acronis, Driveimage XL, CloneZilla,

Bijgaand een tabel met de verschillen tussen versies.

Toegevoegd na 7 uur:
Andere wat oudere software is DiskImage (als je nog een oude versie kunt krijgen) of Ghost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Clonezilla is erg goed, snel en gratis, maar niet echt gebruikersvriendelijk. Het vraagt om partities, volumes, netwerk bestemming enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat klopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij om partities enzo vraagt, is het toch geen echte kloon? Ik zie trouwens niet welke in Windows draait?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de software die ik heb genoemd draait onder Windows. Acronis is een goede.