Hoe komt het dat ik niets meer kan installeren?

Als ik een programma wil installeren krijg ik deze melding:

Vanwege uw internetbeveiligingsinstellingen kunnen één of meer bestanden niet worden geopend.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb Windows 7 en Internet Explorer 8

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.9K

Het beste antwoord

Je moet een nieuwe gebruiker maken en dan gaat het. Als ik jouw was zou ik de de data overzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is jouw windows 7 beveiligd? Zoja ga dan naar instellingen om het te veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt je antivirusprogramma aan staan op de verkeerde instellingen, je moet even naar je antivirusprogramma gaan en de instellingen wijzigen zodat je wél online kan downloaden, ook kan je je antivirusprogramma even uitzetten voordat je gaat downloaden, en daarna weer aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Windows 7 Firewall is een vreselijk streng programma en bovendien nogal ingewikkeld. Als ik deze vraag van U lees ,komt dat zo op mij over. U bent namelijk niet verplicht om deze te gebruiken en gewoon uitschakelen..mits u dan wél een andere op Uw Pc heeft geïnstalleerd !!
De volgende is een heerlijk duidelijke Firewall - in het Nederlands- waarmee je echt zelf beslist,wat U doet en wilt laten.

http://www.pctools.com/nl/

TIP: Mocht U deze op Uw Pc hebben,vergeet niet aan te geven in het Beveiligingscentrum dat de Windows Firewall niet gebruikt wordt,om conflicten tussen de nieuwe en die van Windows te voorkomen.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 2 minuten:
Vrijwel alles op deze website is GRATIS !