Wat is handige software om op je mini-laptop te hebben?

Ik heb een mini laptop met een 7 inch beeldscherm.

Ben op zoek naar een zoom functie software.

ik zag eens een soort van programma waarbij de beeldscherm op volledige stand gezet kan worden maar dat de gehele bureablad niet word weergegeven maar als je met je muis helemaal naar beneden gaat dan kom je pas te zien dat er een start knop zit.

dus de beeld volgde de muis

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

dat kan met software maar ook onder win xp
via bureau accessoires > toegankelijkheid>vergrootglas
(accesoiries > accessibility>magnifier)

en anders kun je zoeken naar software voor mensen met dyslexie, slechtzienden of senioren.

zie bron
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet gewoon in de instellingen van je beeldscherm de resolutie hoger zetten, dan krijg je het effect dat jij bedoelt.