Probleem met microsoft word.

Normaal gezien kan je iets selecteren, zwart maken en daar gelijk overheen typen zodat het oude woord weg is en je het nieuwe woord kan typen. Nu kan ik dan niet meer in word, wat heel vervelend is omdat ik ook geen zinnen kan selecteren en kan wissen met backspace. Ik heb al verschillende knoppen geprobeerd als insert, shift-control-alt, Numlk. Ik kom er niet aan uit.

Wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 26 minuten:
Bedankt voor de reacties. Het probleem is opgelost. Normaal kan ik goed uit de voeten met de computer, maar ik kwam er dit keer niet aan uit. Snap ook niet wie het verandert heeft.... Maarja het is opgelost.
Allen bedankt.
mvg Miranda

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Helpt dit: Open Word en ga naar de opties. Kies daar de tab "edit" en vink het bovenste vakje aan "typen vervangt selectie" en klik "OK"?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is mij ook eens gebeurt en toen heb ik de computer weer opnieuw opgestart en toen was alles weer bij het oude.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je hier omschrijft komt me bekent voor. Het hangt er namelijk wel vanaf wat voor versie je van Word gebruikt.
Op zich werkt het wel als je een bepaalde zin of woord wilt kopiëren. Wat je kunt proberen is, ga naar optie`s, en dan naar edit tekst. Wil je vervolgens meer info erbij, dan kan F1 altijd nog uitkomst bieden. Hopelijk heb je hier wat aan.