Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Probleem met microsoft word.

Normaal gezien kan je iets selecteren, zwart maken en daar gelijk overheen typen zodat het oude woord weg is en je het nieuwe woord kan typen. Nu kan ik dan niet meer in word, wat heel vervelend is omdat ik ook geen zinnen kan selecteren en kan wissen met backspace. Ik heb al verschillende knoppen geprobeerd als insert, shift-control-alt, Numlk. Ik kom er niet aan uit.

Wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 26 minuten:
Bedankt voor de reacties. Het probleem is opgelost. Normaal kan ik goed uit de voeten met de computer, maar ik kwam er dit keer niet aan uit. Snap ook niet wie het verandert heeft.... Maarja het is opgelost.
Allen bedankt.
mvg Miranda

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
695

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Helpt dit: Open Word en ga naar de opties. Kies daar de tab "edit" en vink het bovenste vakje aan "typen vervangt selectie" en klik "OK"?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is mij ook eens gebeurt en toen heb ik de computer weer opnieuw opgestart en toen was alles weer bij het oude.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je hier omschrijft komt me bekent voor. Het hangt er namelijk wel vanaf wat voor versie je van Word gebruikt.
Op zich werkt het wel als je een bepaalde zin of woord wilt kopiëren. Wat je kunt proberen is, ga naar optie`s, en dan naar edit tekst. Wil je vervolgens meer info erbij, dan kan F1 altijd nog uitkomst bieden. Hopelijk heb je hier wat aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding