Welk programma is een goed, modern alternatief voor powerpoint bij het geven van presentaties?

Alternatief powerpoint presentaties

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

IK heb pas nog een presentatie bijgewoond,welke was gemaakt/ontworpen met het nog in Beta-fase verkerende Prezi. U zult zich wel meten registreren,maar het is uiteindelijk méér dan de moeite waard.

Op deze website kunt U er vast veel meer over vernemen.
Op deze site kunt U verder nog enkele reacties van ( nieuwe) gebruikers lezen.

http://www.modern-webdesign.nl/2010/prezi-de-powerpoint-killer/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Open Office Presentation

of de webapplicaties

Zoho Show
Google Presentations
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OpenOffice.org Impress bedoel je waarschijnlijk, niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb Linux versie Open Office 3.2. Daar heet-ie OpenOffice Presentation.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O joh? Dan heb ik niets gezegd. :)
Prezi (.com volgens mij...) zoek maar op Google, ziet er goed uit, makkelijk en online te gebruiken + je hoeft alleen maar een gratis account te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Open Office. Een prima en gratis alternatief voor Word, Excel, Paint en Powerpoint.
Kijk hier: http://openoffice.softnl.com/