imovie ondersteunt FLV niet, iemand een oplossing?

ik heb via keepvid.com youtube filmpjes gedownload in FLV bestand. maar nu ondersteunt imovie het niet! is er een oplossing? op google heb ik gevonden dat je perian moet installeren en dat ie het dan wel zou moeten doen, maar toen zag ik dat die al op de mac staat..! en hij doet het niet dus..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat U iets las over Mac ,klopt helemaal het is een door Apple ontwikkeld medium en bestaat al ruim 10 á 11 jaar. Maar dat doet nu even niks terzake. IK heb voor U dé ideale oplossing gevonden:

http://videoconverter.hamstersoft.com/nl/

Op deze website staat náást dit programma nóg meer ..mogelijk wilt U niet opnieuw dezelfde filmpjes downloaden...maar ándere filmpjes omzetten ( converteren) . Allemaal GRATIS en in het Nederlands uitgelegd .

PS. Voorzover ik weet is de software wél in het Engels.

Succes en groet : Zoekertje

Toegevoegd na 2 minuten:
Het handige is,dat U zelf het type apparaat c.q. opslagmedia kunt aan clicken en vervolgens verder kunt naar de volgende stap .